wtorek, 7 października 2014

Spowiedź czy prośba?

Teraz wywale
Wszystkie smutki i zale
Jak przy konfesjonale
Będę nawijał stale
O tym co zrobiłem źle
O tym czego jestem winien
Może zranilem Cię
Tegom robić nie powinien
Boję się nie zrozumienia
Boję się marzeń nie spełnienia
Boję się utraty szansy
Nie obchodzą mnie żadne awansy
Chcę tylko aby strzała nas zbliżyła
Dokładnie Amora, którego ex wkurwiła
Dlatego miesza teraz w ludzkich sercach niewinnych
Miesza w chujowych jak i w uczynnych
Mi miesza w głowie tylko jedna dusza
Która nawet do chodzenia do szkoły mnie zmusza
Którą mam nadzieję spotkać na każdym kroku
Czy to za dnia, czy to po zmroku
Przez którą nie chcę wychodzić wcześniej niż muszę
Dla której nawet słońce poruszę.
Więc jeśli usłyszysz moje wołanie
To proszę odpowiedz na nie
Proszę odpowiedz i chwyć mnie za ramię
I co ma się stać, niech się w końcu stanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz