czwartek, 16 października 2014

Przeszłość

Chodzi za mną nie jedno wspomnienie
Gdy je wrzucę osiągnę spełnienie
Dlatego opisuję moją przeszłość
Teraz po czasie przeszła już wściekłość
Na samego siebie jestem zły czasami
Za to wszystko co było między nami
Bo mogłem lepiej rozegrać grę życiem zwaną
I przez wszystkich najbardziej kochaną

Pierwsza miłość to niezrozumiałe uczucia
Co sprowadza do dziwnych planów snucia
Kobieta była ciekawym doswiadczeniem
Do teraz walczę z własnym niezrozumieniem
Dzieciaki próbowały udać dorosłych
Lecz nie rozumiały uczuć wyniosłych

Druga miłość nie spełniona
Przed oczami tylko ona
Ciągle gadamy i w kółko i ciągle
Razem spedzamy godziny przeciągłe
Nic nie wyszło chociaż chciałem
No i chociaż się starałem
Okazała się nie wartą zachodu
Tak jak na ten temat nie warto wywodu

Trzecia jest w moim typie w całości
Niska blondynka, pożądam jej bliskości
Coraz bardziej Ciebie mieć chciałem
Nawet kiedy się z Tobą dotykałem
Moja Myszka była ideałem
Lecz wieczności z nią spędzić nie miałem

Czwarta zaatakowała mnie sama
Kiedy podeszła do mnie z rana
W moim sercu nie pozostała rana
Bo to była tylko krótka drama
Niedostępna była lecz już mi to wisi
Tak jak postawa mojej Krysi

Piąta znowu do ideału zbliżona
Lecz niestety to nie moja żona
Była ładna i calowala wspaniale
Po prostu kochałam te mała lale
Lecz niestety myśleć sama nie umie
Koleżanki rządziły jej życiem w sumie

Potem była ta jedna nie urodziwa
To nawet nie była miłość prawdziwa
Może to była tylko przygoda
Bo tym nie rządziła nawet duszy uroda
Po prostu życie takie odwala numery
Że nue dadzą nic dobre maniery
Po prostu ludzie są pojebani
Bo człowiek człowieka dziś rani

Kolejna była nietykala
Ale za to całkiem unikalna
Jej uroda dla innych idealna
Ale dla mnie jest po prostu banalna
Może nie jest w moim typie
Ale przy niej jest mi jak na stypie

Potem miłość dopełniona
Kiedy kobieta rozpalona
Kiedy sytuacja wymknela sie spod kontroli
Ta kobieta mnie zadowoli
Była piękna i radzi sobie z facetem
Patrzy na pale jakby była kotletem
To była miłość lecz nie tęsknie za jej osobą
Jedynie tęsknie za Jej ciałem, ozdobą
Była piękna chociaż niedoswiadczoną
Miałem nadzieję że będzie moją żoną
Lecz okazało się to miłością niespełnioną

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz