sobota, 14 lutego 2015

Valentine's Day

Dziś dzień jak co dzień, wielu ludzi on śmieszy
A innych ludzi on niezmiernie cieszy
Niektórzy tego dnia wyznają sobie uczucie
A niektórych drażni nawet kamyk w bucie
Jedni na ten dzień czekają od długiego czasu
Drudzy nie wiedzą o co znowu tyle hałasu
Przecież to dzień zwykły, monotonny
Dla innych to wachlarz możliwości ogromny
Dlatego jeśli do teraz się wahasz
Weź w swe ręce ten ogromny wachlarz
I zrób ten pierwszy krok już tera
Niech druga połowa widzi w Tobie bohatera
Bo Tobie dalej samotność doskwiera
Tak jak niewygoda, po prostu uwiera

I miej oczy otwarte, a szansę dostrzeżesz
Nawet jeśli w swoje ręce tej sprawy nie bierzesz
To inicjatywę przejąć może druga osoba
Może to będzie twego życia ozdoba
Więc otwórz się na propozycję innych ludzi
A na pewno Ci się to życie nie znudzi
Nawet jeśli ktoś to w żarty obróci
Weź się w garść, niech Cię to nie smuci

Ja już otrzymałem ten znak, lecz nieświadomie
Zostawiłem go za sobą, jakby w ogonie
Teraz szansę mam nadzieję, że dogonię
Bo mam zamiar stanąć w szczęścia obronie
I dać szansę na sukces dziewczynie mi nie znanej
Ale z widzenia przeze mnie szanowanej
Może nawet mijając ją, już lubianej
Może będzie właścicielką duszy kochanej
Przegapiłem ją, bo kiedy była okazja
Nie targała mną zwyczajna kurtuazja
Tylko w złym humorze trafiła w złą chwilę
Ale mam nadzieję, odpłacę Jej mile

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz