niedziela, 22 lutego 2015

Ideałów jest wiele

Marzenia ? Hah, może i się spełniają
Lecz często się z rzeczywistością spotykają
Jeśli masz zamiar zajść gdzieś wysoko
Pamiętaj, że to grozi upadkiem
Może się to skończyć posoką
Kiedy stanie się coś, co nazwą wypadkiem
Pamiętaj, dzięki komu jesteś tam, gdzie teraz żyjesz
Bo przecież przed przeszłością się nie ukryjesz
Pamiętaj o swojej kobiecie, która zawsze Cię wspiera
I pamiętaj o rodzinie, w końcu krewnych się nie wybiera
Pamiętaj o przyjaciołach, lecz ufaj tylko wybranym
Jeśli źle trafisz, już na starcie jesteś przegranym

Ja mogę ufać moim dwóm ziomkom, o tym wiem doskonale
Wiem, że różnie bywa, wiem, że wynikają skandale
Ale teraz wiem, że mam do kogo się zwrócić o poradę
I wiem, że mnie wspierają, dlatego dam radę
Dlatego chcę wziąć sprawy w swoje ręce
Wiem, że pewnie będę się męczył w udręce
Ale w pogoni za szczęściem wiem, że się nie poddam
Ani swojej broni, jaką jest rap nie oddam
Dlatego piszę i marzę całymi dniami
O tym, że może coś będzie między nami
Marzę o tym, że zapragnie mnie ta dziewczyna
I że się dowiem, że to właśnie ta jedyna
Bo jest pierwszą taką, która mojego ideału nie przypomina
A jednak ciągle w mojej głowie o niej jest rozkmina
Coś w niej jest, co poruszyło moją duszę
I nagle czuję, że bez niej się duszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz