sobota, 21 lutego 2015

Oczy otwarte

Dzięki jednej osobie mam oczy otwarte
I chociaż moje myśli wciąż idą w zaparte
Ja wszystkiego nie stawiam już na jedną kartę
Za to moje uczucia nie są już aż tak rozdarte
Myślę, że mogę go nazwać przyjacielem
Chociaż on dla mnie znaczy bardzo wiele
Jest niczym brat, jak jedna dusza w drugim ciele
Otworzył mi oczy na piękno tego świata
Teraz czuję, jaka do tej pory strata
Nawiedzała moje życie
No i przyznam się wam skrycie
Że postanowiłem zmienić swoje zachowanie
To nie jest żadne przekłamanie
Czekam tylko, aż los się do mnie zwróci
A wtedy już nic mnie nie zasmuci
Czekam tylko na uśmiech jednej kobiety
Z którą rzadko mam kontakt niestety
Lecz mam zamiar to zmienić lada dzień
Jeśli się uda, to powiem sobie "Weź się zmień"
I będę od tego dnia lepszym człowiekiem
Szkoda tylko, że takie rzeczy idą z wiekiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz