środa, 9 grudnia 2015

Mogę wszystko

Nie będziesz mnie ograniczal
Ten rap to mój swiat
Ja nigdy nie będę milczał
Ja z muzyką za pan brat
Choćbym mówił o hipokrytach w około
Co chcą rządzić ludem, tak by im było wesoło
To moja sprawa jak układam własne wersy
Bo z muzyką zawsze łączyły się me sny
Od jeden osiem to wszystko się zaczęło
Ile dałbym by po prostu nie pamiętać
Chłopaki to mi w duszę walnęło
Aż do bitu zaczęła się wykręcać
Przez pełne 3D poznałem czym są składane słowa
Dlatego chcę to robić zawsze i ciągle od nowa
Pokazali mi szybki rap i wielokrotne rymy
Przez które do teraz serce wybija rytm bitu
Wiem, że kiedyś to wywalczymy
By ten świat pozbył się zgrzytów
Kiedy zlapiemy za broń
Brata zlapiemy za dłoń
Choć to nie mój rym to ochłoń
Przedstawiam dlatego mojego życia najważniejszych artystów
To dzięki nim na teksty mam tyle pomysłów
Ale dalej nie powinienem pisać w języku ojczystym
Powód wydaje mi się oczywistym
Cuz my next hero is from a far far away
And I dont want to be in only one country and stay
I would like to whrite in english language
Not becouse I want to get into Cambridge
Its just cuz of lead singer of d12 band
All feelings when I hear his music, I just cant stand
Its like my blood starting to dance in my veins
It doesnt matter whats the time and place

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz